[Csaladtortenet 2] Ancestry

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Már. 14., Cs, 18:22:55 CET

Kedves listatársak a két havonta előjövő betegségem
110 éve született Darvas Róbert világbajnok bridzsező, jó feladványszerző,
a Magyar Bridzsszövetség kérésére kutatom az életét és találtam egy ilyen
érdekes találatot:

1920 United States Federal Census
Census & Voter Lists

View Image<http://search.ancestry.com/browse/view.aspx?dbid=6061&iid=4390832_00093&pid=63672902&ssrc=&fn=Robert&ln=Dawson&st=g>
Name: Robert Dawson
[Robert Darvas]  Birth: abt 1903 - locationResidence: 1920 - city, Grant,
WisconsinEzt a képet szeretném látni, 17 évesen hogyan lehet valaki a
szavazó listán és vajon az én Róbertem? Azért gyanús az ügy mert
Nógrádsipeken született 1903-ban, tehát egyezik a születési év
És ha ő az, vajon mikor hagyta ott az USA-t, hiszen a 30-as években
Budapesten élt, ezt tudom

Tehát kérem, hogy akinek lehetősége van rá, küldje el a képet

4si Gyuri