AW: [Csaladtortenet 2] Most aktuális.

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 16., Szo, 10:23:07 CET

Nem látok semmi okot,  miért nem tartozik ide!
Ki tudja, mikor akarja valaki bebizonyítani, hogy a papírszerinti ose, valóban az.
Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -