AW: [Csaladtortenet 2] adat aranybánya

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 18., H, 15:43:03 CET

Kedves Márk!
Jó helyre találtál!
A keresés nagyon egyszeru, de a találatok megtekintése nehéz.
Ennek több oka van:
A regisztrációt még nem sikerült beépíteni:
Sok találat szerzoi jogok által védett, így azokat majd csak regisztráltak tekinthetik meg.
Az e-könyvespolc is csak akkor lesz éles.
Mivel a keresésemre 525 találatot adott ki, amelyeket szerettem volna megnézni, de nem tudtam, felhívtam az Országgyulési könyvtárt, segítséget kérni.
Ami a szerzoi jogokat illeti, megmondtam megint, amit már több mint 2 hónapja megírtam, hogy mint nagybátyáim (r.Menyhért és Iván) legközelebbi élo rokona, igényt  formálok a szerzoi jogokra és egyben engedélyezem az írásaik mindenki számára való elérhetoségét.
Megköszönték, és megigérték, hogy ha fejlodnek a dolgok, akkor értesítenek.

Üdv.
István.

Te is a felvidéki Jámbor családból származol? Ugyanis Zathureczky Miklós 1942-ben megjelentetett egy könyvet a Zathureczky és Jámbor iker-családokról.
De talán Jámbor Mike OSB is rokonod volt. Pannonhalmán magyar tanárom volt 1954/56-ban.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -