AW: [Csaladtortenet 2] lakhely kiolvasása

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 19., K, 22:54:03 CET

Kedves Zoli!
Sokkal valószínubbnek tartom, hogy Somody László szolgabíró lakot karcsán, minthogy Gáll Péter.
A csatolmányokat nem tudtam megnyitni, mindkettonél azt jelentette a firefox, hogy a képek hibásak.
Üdv.István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -