[Csaladtortenet 2] Gustav Koczian-Miskolczy névváltozás 1914-17 körül

Peppi peppi004 at gmail.com
2013. Már. 20., Sze, 20:58:03 CET

A Miskolczyra felkaptam a fejem, és keresgéltem.
Alighanem róla lenne szó:

http://www.geni.com/people/Gustav-Wilhelm-Viktor-von-Koczian/6000000017753218325

Gustav Wilhelm Viktor von Koczian (1877 - 1958)
Birthdate: 1877. május 15.
Birthplace: Brno, Brno, South Moravian Region, Czech Republic
Death: Died July 12, 1958 in Oberndorf bei Salzburg, Salzburg-Umgebung
District, Salzburg, Austria
Managed by: Ronnie Richards
Last Updated: 2012. December 30

Talán a geni.com-bejegyzés gazdája, Ronnie Richards tudja a történetet
(ha nem éppen ő az információt kérő úriember álnéven! :).

A geni.com-on lévő fotón fess egyenruhás úriember néz szembe velünk.
Így tiszti névtárakban, katonai sematizmusokban, világháborús
névlistákban nézném meg, mert a cseh születési úriembernek 1915-1917
között éppen "magyar tisztekkel volt közös elfoglaltsága". A két
családnevet valamilyen I. világháborús nyilvántartásban talán össze
lehet futtatni.

Csontos Péter