[Csaladtortenet 2] Most aktuális.

Csuti Elemér scsuti at vnet.hu
2013. Már. 21., Cs, 09:51:17 CET

azt hiszem, hogy Battlay Ákos ezzel a megállapításával mindenkinél jobban
összefoglalta annak okát, hogy "mérvadó" körök részéről miért tapasztalható
brutális ellenállás minden olyan új elmélet iránt, ami ezen körök által
évtizedekig vallottakat megkérdőjelezi. elképzelhetjük, hogy mekkorát bukik
egy professzor, akadémikus, amikor 10-20-30 évnyi kutatás (ezzel járó
temérdek pénz eltapsolása mellett), egyetemi oktatói múlt, katedráról való
igehirdetés, publikációk tömege általi kőbevésés után egyszercsak jön
valaki, és seperc alatt kimutatja, hogy az egész egy bullshit. én is
összeomlanék.
és szerintem ez általánosan elmondható, nem csak az általam Ákos leveléből
szándékosan kivett témában.
üdv, -e-