[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi adatok rögzítése

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2013. Már. 23., Szo, 13:38:57 CET

Kedves Éva és István!

Mielött még bárki jobban elcsavarná az információt és főleg olyanok
nyilatkoznának ebben az ügyben, akik még egy adatot sem küldtek az
adatbankba, mint a téma jelenlegi irányítója csak azt tudom mondani,
hogy egy település teljes feldolgozását hajlandók vagyunk segíteni
programmal, excellel (a MACSE honlapi excelek is tőlem származnak),
tanácsadással, konzultációval, egy speciálisan kialakított
családösszesítő excellel (ez csak nekem van). DE!!!!! Én nem vállalom,
és biztos vagyok benne, hogy Csaba sem vállaja a településenkénti 5-10
adat adatbankba történő bevitelét, én pedig a cca 20 év alatti, 15-20
kutató által esetenkénti 20-30 tétel könyvelését, nyilvántartását. Nem
bolondultam meg, már így is túl sokat vállaltam.
Valaki, aki érdekelt egy településen dolgozza fel az egész település
anyakönyveit és adja be az adatbankba, de pár soros privát adatgyűjtést
nem tudok támogatni. Üdv.Laci