[Csaladtortenet 2] latinosok segitsége

Petráss András petrassa at freemail.hu
2013. Már. 24., V, 15:19:27 CET

Kedves listatársak!

Kösz az eddigi figyelmességeteket. Most csatolom a filmkockát a második oldal alján található a Haidussik Mariana születési bejegyzése. Ennek a szövegét kellene megfejteni.
Mint a korábbi levelem mellékleteként is csatoltam, nekem ennyit sikerült kisilabizálnom: Bapt. Mariana, Johanis et Susana Haydussik /: Patriny melbis:/ Partina ius ………….ricska NB. If(?)i Infans Baptisati in private contra mandata Excellentissimi Generalis et Campi Mareschali If(?)aister in Restituae Ecclesiana Catholicos ..epore tumultusa Francisci  Rakocy abreptarum. Kösz előre is. Üdvözlettel P András