[Csaladtortenet 2] familysearch családfa

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 09:50:10 CET

Na, azért, Kedves Krisztián,

nem kell(ene) a legrosszabbat feltételezni róluk!:-)

Mivel nekik vallásuk 'parancsolja', hogy elvégezzék a családkutatást,
sokan közülük csak _kényszermunkának_ nézik - s olyan is az eredmény! A
mormon vezetőség tisztában van ezzel és figyelmeztetik is a
*nagy**közönséget*, hogy nem szavatolják tagjaik adatait (mert nincs
nekik lehetőségük leellenőrizni őket). Tudjuk nagyon jól, hogymég profik
is csinálnak hibákat, vannak hiányosságaik, s jó pár nemesi kutyabőr
táblázat is 'képzelt' lehet. A 'mormonok' is csak emberek!;-)

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Üdv.   Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com