[Csaladtortenet 2] familysearch családfa

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2013. Már. 30., Szo, 10:36:22 CET

Krisztián!

Elvégeztem pár keresést, és lám-lám az én adataim is visszaköszönnek. Én
azonban azt tapasztaltam, nem a mormonok "nyúlták le", hanem távoli rokonok
rögzítették be - számos hibát ejtve - a saját családfájukra és onnan került
valami úton-módon a FamilySearch oldalra. A hibák alapján pontosan nyomon
követhető az adatok útja. Tehát nem lenne szerencsés generális adatlopással
vádolni az LDS egyházat.
Én mondjuk személy szerint nem bánom, hogy megjelenik több helyem a munkám
eredménye, elvégre nem (csak) magunknak dolgozunk.
Kifejezetten tetszik ez az új felület, régebben máshogy nézett ki. Külön
erénye, hogy bárki beleírhat és így a hibák javíthatók. A változtatások
naplózva vannak, az is visszafejthető, ha valaki a jót javítja ki rosszra.

B.I.