[Csaladtortenet 2] familysearch családfa

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 11:55:24 CET

Az én "adataim" is kikereshetőek, de hamar rá lehet jönni, hogy pontosan
melyik távoli rokon vitte be magának az azóta már bővített családfát és
gondolom önként töltötte fel a FS Pedigree Resource File oldalára, ami erre
való (mint a MYHeritage), annyi a különbég, hogy a FS nem üzleti alapon...

Nem gondolnám, hogy a világraszóló feldolgozási munka mellett még
"adatlopásra" is lenne kapacitásuk, de szerintem egyház lévén fel sem merül
bennük ilyen.

Amit viszont nem értek:
Az említett oldalon
https://familysearch.org/pal:/MM9.2.1/9WR4-5G4
ha androidos telefonnal lépek rá más jön be, mint gépen....
Tepefonnal bejön valami COPYRIGHT figyelmeztetés, amit a gépen nézve sehol
sem találok.

üdv: Előd