AW: [Csaladtortenet 2] familysearch családfa

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Már. 30., Szo, 17:54:18 CET

Kedves IStván!
Mindennek van egy határa!
A mormonokat nem igazán érdeklik a szerzoi jogok. Ugyanis a MOL-ban van letétben, egy nagyon részletes, sok családot érinto, nagyon régi idokre visszameno Rakovszky családfa, melyet Rakovszky László Huzsártábornok készített. Ezt felvették egy filmre a szerzoi jogokra fittyet-hányva. (Ez 2005-ben  járt le.) Már évtizedekkel elobb terjesztették, d a család engedélyét elfelejtették kikérni. Többször is írtam nekik, hogy ezt most csak úgy tehetik jóvá, hogy felteszik a filmet az Internetre. Ha pedig az indexükbe nem passzol, akkor elég, hogy Nekem  és/vagy a MACSÉnek megadják az elérhetoségét, hogy addig is használni tudjuk, míg az index-struktúrájukba be tudják illeszteni.
Írtam Engbjerg úrnak is, de eddig még válaszra sem méltatott. megkapta, olvasta. Automatikus értesítést kaptam arról. Lehet, hogy Hunyadi Lacinak írt, de akkor gondolom Laci megküldte volna nekem.
Adok neki még egy kis idot, majd a feltételek kicsit meg fognak változni: be kell szkennelni azt a 19. sz. elejérol való 20 kötetes kéziratos genealógia könyvet is amely az OSzK-ban van.
Elvégre az is egy családkutatási forrás. Több száz család szerepel benne. Mindenkinek nagyon érdekes lenne.

Üdv.
István

Latin nyelvu kötetes kéziratok . / . Fol. Lat.

	Fol. Lat. 3600.
Collectanea genealogica nobilium regni Hungariae familiarum.
19.sz. elso fele.
Lat., magyar.
Iratmásolatok és leszármazási táblák a 19. századból.
I-XX. k. 506., 688., 654., 610., 466., 547., 448., 504., 468., 417., 302., 531., 409., 576., 907., 526., 484., 633., 533., 318. f.
Különbözo nagyságú.
I. k.: Abonyi, Agárdi, Agóczi Alaghy, Alberth, Almássy, Amade, Anarcsy, Andreánszky, Apafi, Apagyi, Ártándi, Baan, Bacskay, Bákay, Baktay, Balajthy, Balogh de Nebojsza, Balogh de Tállya család.
II. k.: Barakonyi, Baranyay, Barkóczy, Barna, Bartoffy, Bartók, Basó de Cholto, Bálpataky, Bárczay, Bárius, Básthy és Báthory de genere Guthkeled család.
III. k.: Báthory de genere Aba, Bátkay, Bebek, Becsky, Begányi, Beleznay, Belsey, Bercsényi, Beregszászy, Beretkey, Berhelyi, Bessenyei és Bejcsy család.
IV. k.: Boda, Bodonyi, Bornemisza, Bozs de genere Bunger, Bozzyn, Brezenheim, Bydeskuthy család.
V. k.: Chapy, Csáholyi, Csáky, Cseby (Abaúj), Cseby (Borsod), Cseley és Csengery család.
VI. k.: Csergheo, Csernavodai, Csetneky, Csicseri, Csizy, Csobánkai, Csomós, Csontos, Czéczey, Czingely, Bzobor, Dachó, Dely, Deregnyey, Derenchény, Dersfy és Dérényi család.
VII. k.: Dióssy, Diószeghy, Dobó, Dobozy, Domik, Domokos, Domoki, Draheim, Draskovich, Drugeth, Dubaviczky, Ecsedy, Elefánthy, Emody, Enyedy, Eperjessy és Erdody család.
VIII. k.: Fajgel, Fanchyka, Farkas de Csergheo, Farkas de Bogdány, Farkas de Hasság, Farkas de Lázi, Farkas de Bozs, Fekete de Galánta, Fekete de Nagyiván, Fekete de Istria, Filpessy és Forgách család.
IX. k.: Fráter, Frychy, Fuló, Fügedy, Füzy, Galambos, Galgóczy, Gatály, Gergellaky, Geszthy, Gizenchy, Gombos, Gottsmeister, Görgey, Gosztonyi, Grassalkovich, Grubiczky, Guláchy, Guth-Keled és Gyepes család.
X. k.: Halmy, Harthay, Henseleoczy, Herenchény, Hydegkövy, Horváth de Jászó, Horváth de Stanchich, Hunt-Pazman, Hunyadi (Corvin), Hym vagy Heem, Jábroczky, Jakchy, Janthó, Ibron, Iklódy és Izsépy család.
XI. k.: Izbugyay, Kácsándy, Kapy, Katona, Kazinczy, Kazsuy, Kelemen, Kázméry, Kerecsenyi, Kerepecz, Keresztes, Kékedy, Kéry, Kisfaludy és Kisvárday család.
XII. k.: Kohányi, Komáromy, Komoróczy, Koncz, Koós, Korláth de Kalozsa, Korláth de Korlátfalva, Kossuth, Kovács Kovácsi, Krucsay, Kubinyi és Kükemezey család.
XIII. k.: Lacsny, Lakatos, Lasztóczy, Leztheméry, Lévay, Lipthay, Listi, Lórántffy, Malhy, Matolay, Márczy, Mátéffy, Melczer, Misley, Mokchay, Monay, Monoky, Móre és Móricz család.
XIV. k.: Nagy, Nagymartoni, Nagymihályi, Nátafalussy, Nádasdy, Nébest, Nemess, Nemessány, Nikházy, Ócskay, Oláh, Olchváry, Ormos, Orsich, Osl, Ödenfy, Ory, Ösze család.
XV. k.: Palásthy, Palugyay, Papp, Parlaghy, Patkó, Paxy vagy Paksy, Palóczy, Petheo, Pelejthy, Perényi, Péchy, Péczely, Pigay, Pintér, Plágay, Pogány, Pongrácz, Pósa, Possay és Putnoky család.
XVI. k.: Ragyóczy, Rakaczay, Rakovszky, Ramocsaházy, Ratoldy, Rákóczy és Rátkay család.
XVII. k.: Révay, Révész, Rhédey, Roskovány, Rozgonyi, Sándor, Sebesy és Segney család.
XVIII. k.: Serédy, Sigray, Skrabák, Soldos, Soltész, Somogyi, Somossy, Spáczay, Splényi, Standah, Sughó, Szegedy, Szeleczky, Szentpétery, Szepessy, Szerviczky, Szerdahelyi, Szeretvay, Széchy, Szkárosy, Sztankóczy, Sztáray, Sztojka, Szulyovszky és Szürtey család.
XIX. k.: Tahy, Tapolcsányi, Tárkányi, Tegzes, Tekule, Teleki, Terjék, Ternyey, Telegdy, Thuróczy, Tokody, Tornay, Tornallyay, Tóth, Thököly, Török, Tussay, Tyba, Upory, Usz, Uza család.
XX. k.: Vajda de Becsew, Vajdai, Van-Dernath, Vekey, Verboczy, Veres, Véghes, Vitányi, Vitéz, Viczmándy, Zay, Zádor, Zákány, Zámbory, Zoltán, Zrínyi és Zudar család.
Családtörténet, 14-19. sz.
Genealógiák, 14-19. sz.

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -