[Csaladtortenet 2] kérdés - személyiségi jogok 90 évnél fiatalabb, élő személynél

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Már. 31., V, 09:17:42 CEST

A 90-60-30 nem személyiségi jogvédelmi időpont, csak levéltári
kutathatósági.
Természetesen, ha az érintett hozzájárul, bármely adat (amihez hozzájárul)
megjelentethető róla.
A honlapomon például a teljesen friss adatok (születések, halálozások) is
fent vannak, előtte írtam nekik egy körímélt, körlevelet, ha valakinek
kifogása van ellene, szóljon, mindössze egy család kifogásolta, azt
leszedtem.
NJ