[Csaladtortenet 2] furcsa halálok

Szigeti Ágnes szigeti.agi at freemail.hu
2013. Már. 31., V, 15:55:00 CEST

Kedves Kutatótársak! Mindenkinek szeretném megköszönni a magánban érkezett válaszokat! Én is hasonlókra (is) gondoltam. Jelenleg - 30 napon belül - megtudom, hogy megvan-e a János kórház irattárában az akta. Megkérdeztem tőlük is, mit jelenthet a "mérgeződés", remélem, találnak valamit...csak azt furcsállom, hogy amennyiben a középfülgyulladás miatt valami fertőződés jött létre, miért nem azt írták be haláloknak, hogy szepszis, vagy vérmérgezés, vagy fülgyulladás szövődménye, esetleg a szövődmény nevét...így él bennem némi kétely, hogy esetleg olyan gyógyszert használt valamelyik orvos, amit nem bírt el a baba szervezete...még egyszer köszönöm, üdvözlettel: Ági