[Csaladtortenet 2] újabb veszély a levéltári kutatásban

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 06:58:52 CEST

Sziasztok!

Nekem az a véleményem, hogy az adatok sokkal sérülékenyebbek lesznek
ezáltal. Elég egy jól célzott hacker támadás. Gyerekeinktől, unokáinktól a
kutatás örömét veszi el. Már egy mikrofilmen lévő anyakönyv sem olyan, mint
kézbe venni az eredetit, érezni az illatát.
A tavalyi ukrán és a korábbi román példa is megmutatta, hogy a két
példányban vezetett papír alapú anyakönyvek esetében is könnyen lehet
adatvesztés, illetve azokat bármikor begyűjthetik vagy megsemmisíthetik.
Ezért ugattam folyamatosan, hogy amíg és amit lehet, azt le kell fotózni! A
sírköveket is, mert lassan a temetőket is bekamerázzák és biztonsági őrök
fogják utunkat állni.
Nem a mormonokra kell várni meg kormányközi megállapodásokra. Az óra ketyeg
és az idő nem nekünk dolgozik!