[Csaladtortenet 2] [MACSE: 7992] uj anyakönyvezés?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 14:34:04 CEST

Most ez a változás azt jelenti, hogy ha én például nem a saját családomat
kutatom (oldalági és leányági problémák is adódnak), hanem mondjuk az
Esterházy család történetéről akarok egy könyvet írni, akkor 1980 utáni
adatokhoz nem fogok hozzáférni? Vagy az az előtti polgári anyakönyvekhez
sem? Nem igazán értem az egészet.
NJ

2013. május 1. 10:41 _R-Istvan-Mögling(eu) írta, <