[Csaladtortenet 2] Itt az idő!

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2013. Május. 1., Sze, 18:29:58 CEST

Bocsor Laci leveléhez kiegészítésnek:

*CHARLES MAURICE TALLEYRAND-PÉRIGORD gróf (1754-1838) francia államférfi,
diplomata mondta Napoleonnak
*"Felség! Régi szokásuk a magyaroknak, hogy felnéznek nagyjaikra és büszkék
múltjukra. Vedd el e nép múltját, és azt teszel velük amit akarsz."

és:

*NAPOLÉON BONAPARTE /Napoleone di Buonaparte/ (1769-1821) hadvezér,
politikus, francia császár olasz nemesi családból származó, korsikai
születésű francia 1809-ben írta hozzánk magyarokhoz intézett kiáltványában
a győri csata előtt
*"Dicső származástok régiségével méltán büszkélkedhettek..."

Tisztelettel:

Tamás