[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Polgári anyakönyvek ügye

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2013. Május. 2., Cs, 14:14:09 CEST

Tisztelt Mindenki!

A közigazgatási államtitkári értekezlet április 18-án tárgyalta a KIM
előterjesztését, a kormányülés napirendjén 25-én szerepelt. Előtte
a kormány ügyrendjére, illetve a közigazgatási egyeztetésre vonatkozó egyéb
más előírásoknak megfelelően az anyagot az észrevételezésre, illetve
véleményezésre jogosultak, valamint az egyetértési joggal rendelkezők
megkapták.
Vagyis kétlem, hogy az államtitkár úrhoz nem jutott el. Sokkal inkább
gyanítom, hogy ez esetben is az történt, mint az egyébként lenni szokott.
Ezt a fantáziátokra bízom.

Üdvözlettel, pl