[Csaladtortenet 2] kérdés

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2013. Május. 2., Cs, 22:30:30 CEST

Kedves Zsuzsa, Freemail Használók!

Napok óta "vacakol" a freemail szervere, sokszor nem kézbesíthető a levél. Ha a levelező lista
bizonyos mennyiségű újrapróbálkozás után sem tudja kézbesíteni a levelet ( mert a fogadó szerver,
jelen esetben freemail nem fogadja, "visszapattan", a levelező szerver feltételezi, hogy a
felhasználó levélfiókja megszűnt vagy fel lett függesztve vagy egyéb nagyobb probléma van. Ezután
szüneteltetésre állítja az adott fiókot ( ha nem tenné, a sok újrapróbálkozás a levélek elküldésre
teljesen lelassítaná a szervert).

Mint már régebben említettem (s annó Bogárdi Jancsi is): *a freemail egyike a  legmegproblémásabb
levelező szervereknek; használata nem javasolt; a freemail-es problémákkal nem foglalkozunk.*

Javaslat: saját internetszolgáltató által biztosított e-mail cím vagy gmail használata.

Üdv,
Gazsi

2013.05.02. 20:15 keltezéssel, Eszterhai Zsuzsa írta:
> Szeretném megkérdezni, hogy mi volt ez a levél a tagság szüneteltetésével kapcsolatban.

És mit jelent az, hogy sokszor "visszapattant a levél?"

Van-e teendőm?(Már aktiváltaam az első linket, de szeretném tudni, miért volt ez?)

Tisztelettel: Eszterhai Zsuzsa