[Csaladtortenet 2] Fay Béla Osfája

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 5., V, 09:24:08 CEST

Kedves Listatársak!
Miután Mikszáth egy tárcáát olvastam Pulsky Ferencrol, megnéztem Mit ír Szluha a Pulszky családról.
Ott egy érdekes mondatot találtam: "A magyar királyi belügyminiszter a család nemességét Fáy Béla ősfáján 1395/1904 számon igazolta."
Ki tud valamit errol? Mely családok szerepelnek ott.? ugyanis gondolom, az említett munka nemcsak a Fay család osfáját tartalmazza, hanem a Pulszkyak mellett még sok másikat.
Ez esetben jó lenne, ha felkerülhetne az internetre.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -