[Csaladtortenet 2] lista (Freemail) hiba!

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2013. Május. 6., H, 10:22:34 CEST

Kedves Miklós (s Freemail használók) !

Mint írtam, a freemail szerver hibája miatt többen felfüggesztésre kerültek, de manuálisan töröltem
e felfüggesztéseket, így (jelenleg) a kapott "megerősítési" üzenetekre nem kell reagálni !

A későbbiekben, ha újra előfordulna az eset, akkor a figyelmeztető levélben foglaltak szerint
(megerősítés) kell eljárni.

Üdv,
Gazsi

P.S. ceterum censeo: akinek lehetősége van rá, váltson freemailről