[Csaladtortenet 2] Halálozás időpontja

Ábel András abelandras at gmail.com
2013. Május. 9., Cs, 18:39:29 CEST

Kedves Lista!

Az alábbi érdekes helyzetbe kerültem: egy ősapám az anyakönyv szerint *1869.
november 13*-án hunyt el, *14*-én temették. Megtaláltam a megyei
levéltárban az árvaszéki iratok közt a "Haláleset fölvétele" című
dokumentumot, melyben részletezik az elhunyt személyi adatait, örököseit
stb. És ott a halál időpontja *1869. november 15*.
Most akkor melyik a hitelesebb? Tudom, hogy apróságnak tűnik, de elvileg
mindkét forrás hivatalos, főleg az utóbbi, ezért sem értem ezt a két nap
eltérést.

András