[Csaladtortenet 2] Vajda János költő

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2013. Május. 9., Cs, 20:48:29 CEST

Hátha vki tud segíteni:
Vajda János költőnk után nyomozok. Szüleinek
származási helyét nem tudtam kideríteni a budapesti anyakönyvekből.
Vagyis V.János keresztelői anyakönyvét megtaláltam, de 1827-ben még nem
sok mindent írtak a szülőkről (katolikus anyakönyv, és Joannes Nepom
néven anyakönyvezték). Arra gondoltam, esetleg ugyanazon a plébánián
házasodtak, ahol első gyermeküket keresztelték, de sajnos nem így
történt, legalábbis én nem találtam, sőt írtam a plébániára, ők sem,
pedig ők nem mikrofilmről nézték. Vajda Jánosnak voltak testvérei,
viszont nekik nem tudom, vannak-e rokonaik, de hátha kutatja valaki a
nagy költő rokon családfáját.
Minden segítséget előre is köszönök.
Üdv JUDIT