[Csaladtortenet 2] [Off] 5GB tárhely ingyen

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2013. Május. 10., P, 10:17:07 CEST

Kedves Csaba, Listalakók!

A hír jó, de szokásos szkepticizmusom a "felhővel" kapcsolatban elolvastatta velem s szerződési
feltételeket, melyben többek közt ez áll:

"2. A Vállalat ezen kívül felmondhatja a Szolgáltatás-szerződést, amennyiben a Vállalat a
Szolgáltatásnyújtás megszüntetése mellett döntött.
(3) Bármilyen kár vagy veszteség, amely az Ügyfelet ért a Szolgáltatás-szerződés megszüntetéséből
kifolyólagosan a jelen cikk szerint, kizárólag az illetékes Ügyfél felelőssége, és a Vállalat nem
vonható felelősségre érte a felmondás miatt. "

Nem valószínű, hogy ilyen esemény a közeljövőben beállna, de *arhiválásra biztos nem fogom
használni*: ideiglenes tárolásra, illetve biztonsági másolatra viszont jónak tűnik.

Jó példa a "nagy" szolgáltatók hozzáállására a Microsoft: megszüntette a sok éve (jól) működő
Messenger szolgáltatását, átkonvertáltatta felhasználóival a Messenger fiókot Skype fiókra, de a
konverzió kihagyta/kihagyja az arhívumot, ami nekem pl. 9 év anyagát jelenti.

Tehát mégegyszer: adatmegosztásra, több platformról való elérésre, biztonsági másolatra jónak tűnik,
de értékes anyagainkat ne ott, illetve ne csak ott tároljuk.

Szerintem :)

Üdv,
Gazsi