[Csaladtortenet 2] off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

Suppan, Gabor gabor.suppan at hilti.com
2013. Május. 12., V, 17:53:31 CEST

Hol élünk? Milyen társaságba keveredtem?

Én valóban nem tettem, nemhogy tizedannyit, de semmit sem.
Mindazonáltal bárki bármennyit is tett és tesz, nem jogosítja föl ilyen és hasonló vélemények közlésére. Függetlenül, hogy valaki a Greenpace támogatója, geográfus vagy akárki.

Ezen kívül, bármilyen támogatás: emberé, erdőé, kutyáé macskáé magánügy és nem kérhető számon senkin sem, hogy mit tesz: támogat-e avagy sem.

Én meg személy szerint kikérem magamnak ezt a stílust.
A bíróságok listája benne van bármely telefonkönyvben, állok elibe.

Suppan Gábor