[Csaladtortenet 2] Genealogia Familiae Klobusiczky aliter Moczkó

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2013. Május. 12., V, 19:04:47 CEST

Kedves Elemér!
Pár Klobusiczky adatom nekem is van.
gr. Klobusiczky Antal (1708-1756) Zemplén vmgye főispánja - feleség gr.
Szapáry Anna Mária
gyerek: gr. Klobusiczky Antal (1738-1793) Zemplén vmgye főispánja - feleség
gr CsákiAnna (Buda)--- gyerek: zétényi gr. Klobusiczky Valburga
(1781-1865.09.19)-férj: stolzenburgi Bukovszky József őrmester (Pest)
Üdv: Ili