AW: [Csaladtortenet 2]off: petitció az erdélyi erdok megmentése érdekében

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 13., H, 08:58:59 CEST

Kedves Melinda!
Köszönöm a cikket! Míg a család Liptói ágából származó Rakovszky István nagy párbaj-hos volt, még Tisza Istvánnal is párbajozott, amit a cikk nem említ meg, bár az elso mozi-híradóban is szerepel, addig nagyapám, Rakovszky István a párbaj-ellenes szövetség elnöke volt.
Hajdú Tibor nagyon bután összekeverte oket a párbajozásról írt cikkében.
De ma egy más világban élünk. Azt hiszem a vitázók közül egyedül én értek a kardforgatáshoz. Sokáig vívtam a fiatalkoromban.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -