[Csaladtortenet 2] Erdélyi szászok

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Május. 13., H, 18:57:17 CEST

Kedves Géza & Többiek,

ezt a könyvet (/C//ziráki Zsuzsanna: Az erdélyi szászok története
Erdélyi szász irodalomtörténet/) egy-két nappal ezelo"tt én is
feltettem, ajánlottam a listán, s most épp - Sztrányai Ildi felhívása
alapján - azon vagyok, hogy egy pár bevezeto" oldalt beszkenneljek.
Akit érdekelnének, forduljon hozzám privátban, szívesen elküldöm!
Az anyakönyveket nem hozták/hozhatták magukkal, esetleg elvétve, de
nagyon alaposan másolgatják, ápolgatják, feldolgozzák, digitalizálják
o"ket, stb.

Üdvözlettel,
(Baiersdorf) Kristóf