[Csaladtortenet 2] Fw: off: petitció az erd élyi erdok megmentése érdekében

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2013. Május. 14., K, 13:23:31 CEST

Ha az a cél, hogy végérvényesen lejárassák valakik a levlistát, röhögnek
most  a markukba,
ezeket a leveleket a googl jóvoltából örszág-világ olvassa, azonkívűl az
regisztrálja ide be magát, aki akarja.
Legalább saját magunkra való tekintettel ne továbbítsunk ide magánban írt
mocskolódásokat, az ő malmukra hajtjuk a vizet.:((

Üdv:
Melinda