[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 23 kötet, 38 szám

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2013. Május. 14., K, 13:38:29 CEST

Ugyanaz a véleményem, mint Várkonyi Tiboré.
Már ott tartok, hogy ami  Családtörténet név alatt érkezik, azt olvasás
nélkül törlöm, mert elegem van ebből a kofalármából!
És elnézést kérek e miatt attól a néhány valóban családfakutatás ügyben
levelező társtól, akik levele ezáltal ugyancsak a szemetesben landol.
Péchy Gazsi is elgondolkodhatna, meddig engedi mindezt.

Kedves marakodó magyar honfitársak! Ezúttal tisztelet nélkül: Temesvári Jenő

PS: én is fontolgatom, hogy leiratkozzam a listáról...