[Csaladtortenet 2] Fw: Re: Levéltári nap meghívó

Zsolt Nemethy zsolt-nemethy at freemail.hu
2013. Május. 15., Sze, 06:30:37 CEST

Kedves Kutatótársak!Ne haragudjatok, a jelek szerint valami technikai probléma van, hogy már másodszor sem sikerült elküldenem (ennyire azért nem vagyok a géphez kétbalkezes :D )
Ide másolom a szöveget, talán valamire ez is jó lesz!Üdvözlettel:Zsolt Tisztelt Levéltárvezető Asszony/Úr! Szeretettel és tisztelettel hívom meg Önt és munkatársaitaz Országos Katolikus Gyűjteményi Központ levéltári napjára, melynek témája
az egyházi anyakönyvek és az anyakönyvi adatbázisok. Időpont: 2013. május 16., csütörtökHelyszín: MKPK Irodaháza(1068 Budapest, Városligeti fasor 42.) Program: 10.00               köszöntő10.10-10.40     Völgyesi Levente: Az egyházi anyakönyvezés jogtörténete és hatályos szabályozása10.40-11.10     Varga Lajos: A plébániai könyvek az 1917-es kódex utánkávészünet11.30-12.00     Vajk Ádám: Családkutatás az interneten – ahogyan a "nagyok" szolgáltatnak12.00-12.30     Lakatos Andor: Anyakönyv-digitalizálási projektek működéséről és fenntarthatóságáról – egyházi levéltáros tapasztalatok alapján  Szíves visszajelzését a részvételről az OKGyK címére kérem, május 7-ig.  Őszinte tisztelettel: Budapest, 2013. április 30.  dr. Varga Lajos s.k.segédpüspök, OKGyK igazgató
----------Eredeti üzenet----------Dátum:2013. május 15., szerda, 06:22:05