[Csaladtortenet 2] Maradj közöttünk, Melinda

Csicsely Mariann csicsely.mariann at upcmail.hu
2013. Május. 15., Sze, 19:20:48 CEST

Kedves Melinda!

Csatlakozom Évához. Kérlek, ne tedd!!!

Üdv.
Mariann

-----Original Message-----
From: csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu
[mailto:csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu] On Behalf Of Kenese Éva
Sent: Wednesday, May 15, 2013 6:00 PM
To: csaladtortenet
Subject: [Csaladtortenet 2] Maradj közöttünk, Melinda

Kedves Melinda,gondold meg, ha kilépsz soraink közül, megint elveszítünk
valakit a "régi"listások közül, akik elsősorban azzal foglalkoztak amiért
együtt vagyunk, a családtörténettel, az érdekes adatok, dokumentumok egymás
közötti megosztásával és nem elméleti vitákkal, melyek sokszor tényleg
érdekesek, néha nem és néha elfajulnak.Én még időben csatlakoztam a listához
amikor, teljesen kezdő lévén, sok segítséget kaptam. Ma, ha nagy néha
segítséget kérek, egyetlen választ sem kapok. Szóval ez a lista már nem az a
lista..Kérlek, gondold át és maradj közöttünk, hadd éledjenek újra a régi
szép napok.Üdv. Éva