[Csaladtortenet 2] totosy Re: csaladtortenet digest, 23 kötet, 49 szám

Totosy de Zepetnek, Steven totosysteven at purdue.edu
2013. Május. 18., Szo, 17:53:52 CEST

a moderalast ugy lehetne/kellene organizalni, hogy macse uzenetek egy egyheti osszegyujtott egyszeri emailben mennek mindenkinek: tehat minden email amely bejon a moderalohoz azokat a moderalo atnezi es kivalasztja ami mehet es ami nem (ez a fajta moderalasa listserveknek gyakori)
udvozlettel, steven totosy

On May 18, 2013, at 6:00 am, csaladtortenet-request at levlista.theka.hu wrote:

> csaladtortenet listára a leveleidet a következő címre küld
> 	csaladtortenet at levlista.theka.hu
>
> Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
> 	http://levlista.theka.hu/mailman/listinfo/csaladtortenet
> vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
> 	csaladtortenet-request at levlista.theka.hu
>
> A lista adminisztrátorát itt éred el
> 	csaladtortenet-owner at levlista.theka.hu
>
> Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is,
> mert sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re:
> csaladtortenet digest tartalma..."

> [...]

steven totosy de zepetnek phd professor
http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/totosycv
*editor, clcweb: comparative literature and culture
http://docs.lib.purdue.edu/clcweb/ clcweb at purdue.edu
*series editor, purdue books in comparative cultural studies
http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/seriespurdueccs &
http://www.thepress.purdue.edu/series/comparative-cultural-studies
8 sunset road, winchester, massachusetts 01890 usa
totosysteven at purdue.edu 1-781-729-1680