[Csaladtortenet 2] Melinda haragja

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2013. Május. 22., Sze, 17:37:17 CEST

Kedves Melinda!

Mióta és miért haragszol rám ennyire?
Amióta beléptem a MACSE-be, ingyenesen segítem a tagokat, amiben csak tudom.
Szerintem ők elég jól jártak.
Másrészt egyesületi tagoknak esetleges nagyobb munkákat jelképes baráti áron
végzek, ők is jól jártak. Ezt a piaci honlapomra természetesen nem fogom
kiírni.
A honlapon látható piaci ár is teljesen indokolt. Ahhoz, hogy mindent
kiolvassunk és lefordítsunk, amit csak ma Magyarországon ki lehet, ahhoz
óriási tudás, gyakorlat, kiterjedt szakkönyvtár, sok szakértő és rengeteg
idő kell. Aki sokkal olcsóbban vállalja piaci alapon latin kézírásos
szövegek fordítását, az valószínűleg összecsapja vagy szüleinél otthon lakó
tapasztalatlan egyetemista vagy közalkalmazott, aki munkaidejében fusizik.

Ha a sok önkéntes vezetőségi, honlaplektorálási, Matrikula szaklektorálási,
hírfigyelési, szótárépítgetési munkámat tekintve túlzottnak és
összeférhetetlennek tűnik ez az említés a Matrikula utolsó oldalán, akkor
inkább hagyjuk az egészet. Kilépek az egyesületből és a sok ingyenmunka
helyett majd mással foglalkozom.

Csalódott üdvözlettel:
BJudit