[Csaladtortenet 2] Fwd: Melinda haragja

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2013. Május. 22., Sze, 19:28:20 CEST

Kedves Melinda!
Ennek a sárga irigységtől táplált és mélységesen etikátlan "vitaindítódnak"
a közzététele céljából kár volt visszajönnöd a listára!
Az "évek óta" végzett "önzetlen és kiváló minőségű" munkád öntömjénező
emlegetése miatt meg külön is szégyellheted magad!
És még te mered emlegetni az etikai kódexet?
Béla

Lévay Béla
2457 Adony
Vetus Salina u. 17.