[Csaladtortenet 2] mi lesz az új AKV tv után

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Május. 22., Sze, 19:52:00 CEST

Az én értelmezésem és az alapján, amit Torben Engbjerg úr a
Közép-Kelet-Európai mormon honlap felelős mondott a január 31-ei
díjátadáson, az az, hogy a mormonok betartják minden állam ide vonatkozó
törvényeit. Vagyis a konkrét kérdésre az én konkrét elképzelésem, hogy
ebből kiindulva le fogják szedni a védettség alá kerülő adatokat és
anyakönyveket. Ez csak egy tipp, de én nagyon szabálytisztelőknek ismertem
meg ezeket a mormonokat.
NJ