AW: [MACSE: 8171] Melinda haragszik, vagy nem haragszik téma

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2013. Május. 23., Cs, 09:54:58 CEST

Kedves Melinda!
Légy szíves gyere vissza a családtörténeti listára. Nagyon hiányolni fogunk,
ha nem teszed ezt meg.
Azért mert egy két ember magára vaszi a vádló, bíró és hóhér szerepét, nem
kell a többieket büntetni.
A gyászjelentések határnevei gyűjtésénél engem is támadtak, hogy minek az,
obb lenne a Bocsor Lci féle kezdeményezésen dolgozni.
Nem engedtem ennek a támadásnak, így a gyászjelentések határnevei projekt
már rég kész, míg a többi még évtizedekis fog tartani. Evvel nem azoknak a
szükségességét vitatom, hanem azt, hogy jobb olyan dolgokra koncentrálni
amit belátható időn belül be lehet fejezni, majd azután fogni a többihez.
Sok párhuzamos projekt, amely egymástól vonja el a munkaerőt, mindegyiknek
káros.
De ami a legkárosabb, ha valaki egy pár rossz szó miatt kilép.

Üdv.
István

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -