[Csaladtortenet 2] .. gyermekbetegségek

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2013. Május. 23., Cs, 13:55:58 CEST

Gyuri drága, és Többiek,
emlékezz, biztosan tudod, emlékezzetek:
gyermekbetegségek néha késo"(bb)i korban is elo"állnak!
Szükségesek is, a szervezet megero"södése, megérése, éretté válása
érdekében!
Így látom én, úgy a jelenlegi ügyet, mint a minapi - hál' Isten lezárult
- kavarodást is!
Üdvözlettel, barátsággal, tisztelettel
  - s üdvözlet Pécsre, s Pécsnek - !
Kristóf