[Csaladtortenet 2] Szombathely

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Május. 23., Cs, 21:42:55 CEST

Kedves Béla!
A levelezés egy részét én elmentettem, és egy cikket is át tudok küldeni.
Mi az, ami konkrétan érdekel? Nevek nincsenek, ha arra gondolsz, csak az
események felidézése. Ott kb. 400 halálos áldozat volt, nagy részüket nem
tudták azonosítani és névtelenül hantolták el őket a városi köztemetőben.
(Jáki út) Ugyanis akkor (március 4.) rengeteg menekülő volt Szombathelyen,
egyesek szerint 200 ezren is lehettek a városban. De anyakönyvi nyomuk csak
a szombathelyi lakosoknak van, akiket viszont a családi sírhelyekre
temettek, egyenként.
NJ