[Csaladtortenet 2] Melinda és a többiek

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2013. Május. 24., P, 15:24:57 CEST

Elnézést ha valakit is megbántottam a rövid leveleimmel, most nem leszek
rövid
Az óvodások a homokozóban értelmesebbek, mint mi itt a levelezőlistákon
1. Melindának kár volt felkapnia a vizet Babcsányi Judit un. reklámja miatt
Én úgy tudom a macse.org egy információs honlap, amely a MACSEA tagokkal
mindenféle információt megoszt, uram bocsá még azt is, hogy Babcsányi Judit
kéziratos latin szövegeket lefordit magyarrra. Aki kicsit is figyeli a
listák életét, az tudhatja, hogy rendszeresen megjelennek olyan kérdések,
hogy az 4 szó ott latinul mi a fene is, s erre válaszul normál segités
érkezik. Ez természetes is, de hosszabb szövegeknél ezt ne várjuk el és
nagyon jó ha tudjuk hová is kell fordulni.
2. Nagyon sajnálatos egyesek kioktató hangja, amelyre meg Melinda kapta fel
a vizet, kár volt érte, ha érthető is, ha azt irják meg a listatagok, hogy
Melinda, Judit nekem önzetlenül segitett, ebben meg ebben, vagy tudom a
piaci árakat és nagyon is kedvező áron forditott le latin szöveget és
örülök, ha tudom kihez kell fordulni ilyen ügyben. Jó lett volna látni
olyan leveleket, hogy Judit mi mindent tett az Egyesületért, de NORMÁLIS
hangnemben
3. Megragadom az alkalmat a REKLÁMRA, a munkám eredménye a
sakk-magazin.huhonlapon látható, melynek tulajdonosa Honfi György és
én vagyok a
társszerkesztője. A sakk-magazin.hu/4si lap regisztráció nélkül
látogatható, meg lehet nézni bárkinek, ha van érdekes név ott a rövid
életrajz, ha kell megírom honnan vettem az adatokat. A
sakk-magazin.huweblap baloldalán van egy menű mi minden található a
lapon, a bajnokságok
lap úgy emlékszem szintén látogatható, a bajnoki kereszttáblák vannak ott.
Magyar játékosok-ra kattintva csak a névsor látható, ha valakinek van ott
érdekes név, irjon nekem
4. Rájöttem  túl röviden és félreérthetően irok időnként, ezért estem most
neki szegény lap-topomnak és irtam egy esszét

A LÉNYEG URAIM ÉS HÖLGYEIM NE BÁNTSUK EGYMÁST ÉS SEGITSÜNK EGYMÁSNAK
4si Gyuri.