[Csaladtortenet 2] tisztújitás

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2013. Május. 25., Szo, 07:50:56 CEST

       Kedves Laci!   Köszönjük  még egyszer a beszámolót immár irott változatban .Köszönjük szépen a régi vezetőségnek a szeretettel végzett,áldozatos munkát  . Itt szeretném megköszönni még egyszer mindnyájatok nevében  a két lista  üzemeltetőjének  ,Péchy Gáspárnak és Hatvany Csabának mindazt ,amit vállalnak érettünk.Bocsánatot kérünk Tőlük azért,hogy  áldozatos munkájuk mellett ,néha még biráskodást is elvártunk Tőlük,amire Ők nem vállalkoztak ,nem igérték,csak mi,hálátlanul,még erre is kénytelenítettük Őket.Kivánunk az új vezetőségnek  erőt ,egészséget és jókedvet a közösségünkért vállalt munkához.Szeretettel,Benedek Mária,Szatmár