[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Mormon konferencia

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2013. Május. 28., K, 07:47:11 CEST

Kedves MACSE Tagok + Kutatók,

Mint ahogyan értesülhettetek már róla elfogadta a Parlament

a 30-75-100 éves kutatási korlátokat, tehát sikerült elérnünk, hogy

továbbra is kutathatok a levéltárakban a polgári anyakönyvek.

Tudom jobb lett volna, ha marad a 30-60-90 éves korlát, de

kompromisszumot kellett kötnünk.

Vigasztalásul Ausztriában is 30-75-100 év a korlát, Szlovákiában pedig 100 év.

Mint ahogyan a honlapunkról értesülhettetek róla június 8.-án

14:00-tól a Tihany téren a Mormonok egy családfakutatással

kapcsolatos konferenciát tartanak, ahol korábban Sztrányai Ildivel minket

is felkértek előadónak.

Most kaptam az értesítést:

"Részt fog venni a rendezvényen Richard Walker is az egyház családtörténeti szervezete részéről, Frankfurtból.

Ő a családtörténeti központok (kutatóhelyek) hálózatáért felel, valamint kapcsolatot tart más családkutató szervezetekkel.

Ha bárkinek "haladó szintű" kérdése lenne hozzá a kutatóhelyekkel kapcsolatban, akkor a kérdezz-felelek részre előkészítheti azokat"

Tehát írjátok meg kérdéseiteket a Mormonok felé, és én továbbítom Békeffy

Miklósnak a konferencia szervezőjének.

üdv

Hunyady Laci

Örökös tiszteletbeli MACSE elnök