[Csaladtortenet 2] Viselet

Császár Ildikó ildikocsaszar at t-online.hu
2013. Nov. 4., H, 12:04:50 CET

Kedves együtt gondolkodók!

Többnyire olvastam a kérdésre érkezett válaszokat, ötleteket.
Az alábbiakkal egészíteném ki! /Hátha segít a hozzáértőknek/.

- az úttest jobb szélén haladó csoportokat - kb. az első sorok magasságában
- bal oldalról, idősebb, sapka nélküli f.fiak kísérik, vezetik? /Csoport-
  vezető, brigádvezető?/
- a csoportokban a fiatalok többsége nyakkendőt visel, egy két "renitens"
sem nyakkendőt, sem sapkát nem. Még sötét pólóst is láttam köztük. Tehát
kissé
   "vegyes" a társaság, de azért "mindenki" felvonul.

- a csoportokat, a kép jobb sarkában, fehér inges, úttörő nyakkendős fiú
várja, nézi? Nagyon ünneplős, kabát sincs rajta.

Üdv.
Cs. Ildikó