[Csaladtortenet 2] Hátha foglalkozott már velük valaki?

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2013. Nov. 4., H, 14:26:22 CET

Kedves Családkutatók! Körülbelül 1986 óta kutatom szűkebb családom a Rihmer családot, és ezen kívül saját felmenőimet (az érintett családokból csak az én ágaimat).  Úgy 14 éve pedig elkezdtem feleségem felmenőit is kutatni. Igen sok anyag jött össze, de van pár család, amikkel elakadtam, vagy azért, mert semmi anyagom nincsen, vagy azok nagyon hiányosak. Hátha foglalkozott velük már valaki. A segítséget előre is köszönöm. KöszönettelAurél Mészáros (utóbb 1710 körültől Pelikán) család Veszprém vm.Badics család  (Veszprém, Pozsony, Vas, Zala vm.)Jugovits (Miskey) család 1565-1780 között Vas és Veszprém vm.Horváth család Vas vm.Kovács család Vas vm.Bölcs család Vas vm.Kázméri Patyi család 1360 körül Vas vm.Ják nb. Felsőszelestei Guary család 1400 körül Vas vm.Széplaki Botka család 1550 körül Vas és Zala vm.Porpáci Porpáczy Vas vm. (sok okleveles adat van, de Porpácon két Porpáczy család élt, és nehéz őket szétválasztani).Felső-Pályi Fodor családKustyáni család 1540 körülPaghi (Patyi) Károlyi család 1670 körülEnyiczkey család 1574 körül Sáros vm.Nyomárkai család 1611-ig Sáros vm.Septei (Söptey) család 1592-től nemesDvornisics (Dvornichic) család 1590 körülOszkói Molnár család 1660 körülVidortelki Sibrik család 1550-1600 körülNagykemléki Alapy család 1490 körülLovászi és szentmiklósi Barkóczy család 1550 körülTótfalusi Glésán család 1500 körülKoksay család 1338 körülGéreczy 1460-1500 körülCsákfafalvi (Izsákfalvi) család (Devecseri Chóron András felesége)Zemmariai család 1349 Moson vm.Péli-Nagy család Bars vm.Gyáni (Gaani) család 1370 körülJúliai család 1370 körülHanyi család Zala vm. (Sümeg vidéke)Szentgyörgyvölgyi Csupor család 1622-től 1814 ig.Déghy  család Győr vm.Sankfalvi család 1400