[Csaladtortenet 2] Fwd: Macse-tagság

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2013. Nov. 4., H, 20:23:31 CET

Kedves
Listalakók!

Továbbítom Mogyoródi Árpád levelét.

Üdv. Judit

Mogyoródi Árpád vagyok Kazincbarcikáról, köszönöm az értesítést a
beléptetésemről.
 Csatolok egy kb. egy hónapja készült fotót magamról.

 Az érdeklődési, kutatási területem főleg a Vály -völgyi  felvidéki nemesi
családok : Bodon, Hubay, Katona, Forgon, stb. Ezen kívűl az Amerikába (
főként Clevelandba  )szakadt felmenőim : Mogyoródi, Farkas, Iván családok
utódai után kutatok. Ezen tárgykörben ( családfa kutatás ) még nem
publikáltam.
 Nyugdíjas műszaki tanár, fizika tanár vagyok. Sajnos a magyaron kívül más
nyelvet nem beszélek.
 Üdvözlettel : Mogyoródi Árpád