[Csaladtortenet 2] Magyar Szentkorona és a királyi koronák súlya

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2013. Nov. 6., Sze, 10:13:29 CET

Ne haragudjatok, senkit sem szerettem volna megbántani. 92 éves rokonom
nincs, a legidősebb jelenleg 86 éves, nagynéném, és azon ritka alkalmakkor
amikor találkozom vele, beszélgetek vele minél többet, sokat, hogy mentsem
azt az emlékanyagot, amit őriz. Diktafonra is vettem jó pár dolgot, ugyan
úgy, mint 83 éves nagybátyám háborús és 56-os visszaemlékezéseit - ő tavaly
elhunyt. Ekkor erősödött meg bennem az a szándék, hogy minél több
információt kell begyűjteni a még élő idős rokonoktól, mert halálukkal
menthetetlenül sírba száll rengeteg minden. Mindaz, ami a szürke anyakönyvi
bejegyzések mögött van. Erre szerettem volna utalni az ominózus, ezek
szerint szerencsétlenül megfogalmazott hozzászólásommal.
NJ