[Csaladtortenet 2] Családfakutatással foglalkozó cikk a legfrissebb Nők Lapjában

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2013. Nov. 7., Cs, 15:02:35 CET

Kedves Kutatók!

Érdekes ez a cikk, mondjuk Nők Lapja mértékben rendben is van, csak azt tudnám ki az a Zacher András?
Ide a listára én nem láttam hogy valamikor is írt volna, nem tagja az egyesületnek!
Persze tudom van élet rajtunk kívül is még, de akkor is....
És itt jön a csavar, beírom a googliba és kiadja, hogy egy profi kutató aki pénzért készíti azt amit mi saját kedvtelésünkre.
Bár kíváncsi lennék az 1783 körül elakadt Vittek szálammal mit kezdene! :)
Illetve arra is, hogy hány ilyen kutató van még az országba, aki hivatalosan is végez ilyen tevékenységet.
És lehet Ő is olvassa azt amit írtam, mert csendes figyelőként van köztünk.

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
 http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf,