[Csaladtortenet 2] névhibák

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2013. Nov. 9., Szo, 16:53:43 CET

Kedves László és kutatótársak,

egyenlőre várni kell a névhibák/félreolvasások/elírások beküldésével,
mert a formanyomtatványt, amit - különben Ildi tervezett - elküldték
valami "magasabb" szintre kiértékelés végett, s eddig nem válaszoltak.
Mivel az alap-szupport csoport nem fogad el mellékleteket, az a gyanúm,
hogy vagy be kell raknom valamilyen formában a hibajelentésembe, vagy
majd adnak egy bizonyos címet, amire elküldhetem őket - ha elfogadják
egyáltalán ebben a formában.

Minden esetre szeretnék, ha a kutatók rámutatnak a hibákra; én csak arra
kérek mindenkit, hogy 'mormon' helyett 'LDS'-t írjatok, ami az angol
rövidítése a mormon egyháznak. Itt közismert és elfogadott (igaz, a
'Mormon' is az, de az egyházon belül nem használják).

Laci, lehet, hogy a Te megoldásod - aminek egy példányát itt mellékelek
- jobban meg fog felelni nekik!:-) Majd meglátjuk ...

<https://familysearch.org/search/collection/results?count=20&query=%2Bsurname%3Akoblinger%7E&collection_id=1743180&offset=20>

originalcorrect

  * father:Istvan Koblinger
  * mother:Erzsebet Zika Szika

  * NameKaroly Koblinger
  * Event TypeBaptism
  * Event Date23 Nov 1879
  * Event PlaceTerézvárosi, Budapest, Pest-Pilis-Solt-Kis-Kun, Hungary
  * GenderMale
  * Father's NameIstvan Koblinger
  * Mother's NameErzsebet Zika Szika
  * Line Number2227