[Csaladtortenet 2] Kramerius használata

Karancsiné B. Judit karancsi9083 at hotmail.com
2013. Nov. 9., Szo, 22:03:22 CET

Kedves Zoli,

köszönöm, de itt nem írják le, hogyan kell pontosan keresni a Kramerius-ban, ami nem annyira egyszerű ill. a verlustlise megtekintése nem egyszerű,  ha már  a keresés megvan. A keresésnél először csak egy listát ad ki, hogy az adott személyről hányadik oldalon van info, de arra már nem emlékszem, hogyan jutok el ahhoz a bizonyos oldalhoz.

üdv
JUDIT