[Csaladtortenet 2] Újdonságok a honlapon

Kiss-Dobos László kiss.dobos.laszlo at gmail.com
2013. Nov. 10., V, 11:48:40 CET

Kedves és nálam gyakorlottabb Kutatótársak!

Azt hiszem én a legpechesebb kutatódó vagyok. Nem elég hogy a mormonok
anyakönyviből pont azok nincsenek meg amelyeket keresek, pl. Kolta, Kis-
és Nagy-Töre, Gyula halotti (1912), de a listáról láttam, hogy az
csehországi levéltár feltette és kutatható az I. világháború elesettjei,
sebesültjei. Nos ezen felbuzdulva, megpróbáltam megkeresni édesanyám
második férjét, Orosz Jánost, aki 1897-ben született Pocsajon és ha
emlékezetem nem csal talán az olasz fronton megsebesült, súlyos
tüdőlövést kapott  - mindig borzongva néztem a  mellkasán látható kb. 15
cm hosszú és 2-3 cm széles sebet  -, de nem találtam meg.

Beütöttem Orosz, Orosz Jánost, Orosz Pocsaj, Orosz 1897, Pocsaj, stb.
Adott ki Orosz nevűeket, adott ki pocsaji  születésűeket és adott ki
1897-es születésűeket, csak azt az Orosz Jánost nem adta ki, aki
Pocsajon született 1897-ben és megsebesült 1914-1919 között!

Na ugye, hogy én vagyok a legpechesebb!
Lehet, hogy feladom az egészet?

Üdvözlettel:
Kiss-Dobos László